Raija Maula haastoi minut...

 

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

Tässä siis 6 asiaa minusta:

1. Olen totaalisen koukussa mineilyyn.

2. Nuoruudessani olen voittanut Väinö Riikilä -seuran kirjoituskilpailun Porin murteella kirjoitetulla tarinalla.

3. Rakastan lukemista ja luenkin laidasta laitaan erilaista kirjallisuutta mm. Harry Potterit, Himoshoppaja-kirjat...

4. Minun täytyy päästä silloin tällöin meren rannalle katsomaan meren muuttuvaa voimaa.

5. Olen oikea vilukissa. Pidän saunan lämmöstä ja yösukista.

6. Minulla on paljon keskeneräisiä projekteja, jotka odottavat valmistumistaan mm. lukuisa määrä mineilyyn liittyviä juttuja.

Säännöistä poiketen, en laita tätä eteenpäin kellekään nimetylle henkilölle. Saa ottaa haasteen tästä ken haluaa.